wtorek, 4 października 2011

Łódź – Rawa Blues 2011…

Dziś odrobina zaległości, czyli więcej zdjęć z sesji z Pauliną. Jak obiecałem w zapowiedzi, odrobinę rozwinę temat pochodzenia przewrotnego tytułu wpisu. Łódź, bo zdjęcia były robione w Łodzi przy okazji wypadu na tegoroczne Targi Video-Foto, Rawa – bo Paulina pochodzi z Rawy Mazowieckiej, Blues bo akurat kojarzy mi się z Rawą. :-) Paulina to przyszła najlepsza aktorka młodego pokolenia, przy tym tancerka i świetna modelka. Tegoroczna finalistka Wyborów Miss Nastolatek Ziemi Łódzkiej. Nawiasem mówiąc to druga uczestniczka takiego konkursu jaką miałem przyjemność fotografować. Justyna, której zdjęcia robiłem w Warszawie, była III Wicemiss Polski Nastolatek, oczywiście kiedy była jeszcze nastolatką…

Przy okazji dziękuję Sylwii, która pięknie Paulę umalowała i Sławkowi za wszelaką i nieocenioną pomoc. Więcej zdjęć Pauliny na jej profilu na Maxmodels. Górniak to taka jakby warszawska Praga, za małolata bardzo często bywałem w tej kamienicy – wtedy wydawała mi się stara, obdrapana i brzydka, a teraz… teraz jest piękna… na pewno jeszcze tam wrócę. Wiem, wiem, niektóre ujęcia są bardzo podobne, ale każdy, kto pracował z Pauliną wie jak trudno jest się zdecydować przy wyborze. Ja temu trudowi nie podołałem…

Zapraszam na wycieczkę do Łodzi…

1 komentarz:

Patryk pisze...

Dobre! i to najlepsze dla mnie http://lh5.ggpht.com/-CWSWf5d-KvU/TotqD-xa9vI/AAAAAAAAd-I/mu_IMdBdF7w/IS_Paula_Z_257_thumb.jpg